ANNONSE

Pangstart for Nytelse.no – sexleketøy rives ut av hyllene: "Utrolig sterk kampanjestart"

Sexolog og pressesjef Maria K. Ebbestad og produktekspert Tonje Olsen i Nytelse.no // Foto: Nytelse.no
Helt enorm etterspørsel, melder nettbutikken.
Linn Adine Andersen

År etter år melder Nytelse.no om nyslåtte rekorder i novembermåned. Og 2024 ble intet unntak.

Nettbutikken har fått en pangstart på Black Week, hvor omsetningen så langt har økt med 25 prosent mot fjoråret. For referanse økte salget i samme periode i fjor med 100 prosent mot 2022 – så det er ikke lave sammenligningstall Nytelse.no jobber med.

Maria K. Ebbestad, pressesjef i Nytelse.no, mener alt tyder på at denne salgsuke vil bli en for historiebøkene.

Dette er en utrolig sterk kampanjestart. Tallene viser at flere enn noen gang ønsker å prioritere nytelse og utforske sexlivet sitt, sier Ebbestad.

Nettbutikken selger sexleketøy og deler eier med den andre kjente sexleketøy-butikken Kondomeriet.

LES OGSÅ: Kondomeriet og Nytelse.no om sin nye eier – ”en sterk medspiller”

I Black Week har de skrudd opp rabattene inntil 85 prosent på over 1200 produkter.

Etterspørselen etter erotiske julekalendere har vært helt enorm i år, så vi har sett oss nødt til å kaste oss rundt og fikse et nytt alternativ. Kundene har derfor mulighet til å sikre seg en solid samling skikkelig gode sexleketøy, til en rekordlav sum. Vi er best på julekalendere, og det skal våre kunder merke, sier Ebbestad.

Det skyhøye trykket har også ført til at man har måttet hente inn ekstra ressurser.

Både på lager og i nettbutikken jobbes det knallhardt for at kundene skal være fornøyd, skriver selskapet.

Del artikkel: