Vi ser svært positivt på etableringen og gleder oss til å åpne det nye varehuset i ekspansive Lørenskog og Metro. Jeg er glad for at vi kan utvide vårt varehusnettverk og vise frem vårt høykvalitets- og brede sortiment til enda flere, sier Kramer i en kommentar.
Metro Senter ser etableringen av butikkjeden på senteret som en sterk konkurransefordel mot de andre sentrene i området.
Vi er stolt av at Rusta velger oss når de åpner sin første butikk i Lørenskog. Rusta representerer et spennende konsept og har et varesortiment som vi mener vil passe godt inn og styrke miksen på senteret, sier Christopher Castberg, Shopping Center Manager på Metro.
LES OGSÅ: Rusta raser avgårde – jevn vekst i alle markeder
Castberg forteller videre at Metro, som har rundt 5 millioner besøkende i året, i fremtiden vil fokusere på en spennende butikk-miks for å lokke kundene inn senterdørene.
Fremover vil vi ha en god miks av de store kjedene, nye, og innovative butikk-konsepter. Vi vil skape et unikt tilbud av butikker ved å fortsette å differensiere vårt tilbud og spisse oss som hverdagssenter, og det tror vi kundene våre vil sette pris på, avslutter han.