ANNONSE

Slik skal Netonnet eie lave priser: “Mindre unnskyldende”

Sofie Struwe, CCO hos Netonnet.
Foto: Netonnet
Linn Adine Andersen

"Utvikler vår posisjon mot forbrukerne".

ANNONSE

Netonnet vil ta et enda større grep om sin lavprisposisjon i markedet. En ny kampanje skal sikre at nettopp deres merkevare er "top-of-mind" når forbrukere er på jakt etter de laveste prisene.

Ifølge selskapets egne undersøkelser har allerede Netonnet oppnådd en slik posisjon i det svenske markedet, men nå skal de forhåpentligvis få til det samme i Norge.

Kundene forbinder oss sterkt med vår lavprisposisjon, som vi har bygget opp siden starten i 1999. Vi brenner for å gi kundene tilgang til forbrukerelektronikk til virkelig lave priser. Med det nye kommunikasjonskonseptet “Vi kjemper alltid for lave priser” styrker, tydeliggjør og utvikler vi vår posisjon mot forbrukerne enda mer, med et tydelig visuelt fokus på pris, sier Sofie Struwe, CCO for Netonnet, i en pressemelding.

LES OGSÅ: Komplett tilbake på TV-skjermen – ruller ut stor reklamekampanje

Den nye kampanjen er utviklet i samarbeid med Forsman & Bodenfors og består av en superhelt laget av papp – med en tydelig Netonnet-logo på brystet – som gjør alt han kan for å hjelpe folk med å unngå kjøp til unødvendig høye priser.

I en tid hvor konkurransen tiltar, er vi veldig opptatt av å levere en mer uttrykksfull og mindre unnskyldende kommunikasjon. Det skal være morsomt, lett tilgjengelig og med glimt i øyet, der lave priser er vårt viktigste kommunikasjonsbudskap, sier Daniel Almgren, Brand Manager i NetOnNet.

Del artikkel: