Logg inn for å fortsette lesingen
Få tilgang til alt innhold - bli Netthandel Pluss medlem!
- Plussartikler
- Rabatter og avtaler
- Event og Nettverk
- Maksimer synligheten din og øk salget
Å forstå konseptet med sømløs handel, spesielt gjennom Hybrid Retail, eller hybrid handel om du vil, kan være avgjørende for nykommere i bransjen. Dette mener Krister Karjalainen.
Han er Senior Executive Advisor i liveshopping-plattformen Sprii, som på få år har vokst fra en liten, familieeid bedrift, til en storspiller i det nordiske markedet.
Karjalainen har dessuten flere tiår bak seg i bransjen, blant annet med ansvaret for Samsung Nordics D2C E-commerce-satsing, og brenner for at retailere skal klare å skape nettopp denne sømløse handleopplevelsen. I denne artikkelserien stiller Karjalainen med sin ekspertise og tar deg gjennom konseptet, med verktøykasser tilpasset først de ferske e-handlerne, deretter de større omniaktørene.
Dette er tredje og siste artikkel i serien om hybrid retail.
Mens de to første artiklene handler om å tenke omnikanal og hybrid handel fra dag én, samt hvordan man som e-handler kan ta de første stegene mot å bli en omnikanal aktør – handler denne artikkelen om de større linjene i handelsbransjen.
Hvordan vil ny teknologi være med å forme fremtidens hybride handel?
Logg inn for å fortsette lesingen
Få tilgang til alt innhold - bli Netthandel Pluss medlem!
Del artikkel: