Søk
Close this search box.
Søk
Close this search box.
ANNONSE

Sømløs handleopplevelse steg-for-steg: Alt du må vite om hybrid retail #3

Krister Karjalainen deler fem konkrete råd for hvordan KI kan optimalisere din e-handel og kundenes handleopplevelse.
Krister Karjalainen

Å forstå konseptet med sømløs handel, spesielt gjennom Hybrid Retail, eller hybrid handel om du vil, kan være avgjørende for nykommere i bransjen. Dette mener Krister Karjalainen.

Han er Senior Executive Advisor i liveshopping-plattformen Sprii, som på få år har vokst fra en liten, familieeid bedrift, til en storspiller i det nordiske markedet.

Karjalainen har dessuten flere tiår bak seg i bransjen, blant annet med ansvaret for Samsung Nordics D2C E-commerce-satsing, og brenner for at retailere skal klare å skape nettopp denne sømløse handleopplevelsen. I denne artikkelserien stiller Karjalainen med sin ekspertise og tar deg gjennom konseptet, med verktøykasser tilpasset først de ferske e-handlerne, deretter de større omniaktørene.

Dette er tredje og siste artikkel i serien om hybrid retail.

Mens de to første artiklene handler om å tenke omnikanal og hybrid handel fra dag én, samt hvordan man som e-handler kan ta de første stegene mot å bli en omnikanal aktør – handler denne artikkelen om de større linjene i handelsbransjen.

Hvordan vil ny teknologi være med å forme fremtidens hybride handel?

Første og andre artikkel i serien kan du lese her, og her

Logg inn for å fortsette lesingen

Få tilgang til alt innhold - bli Netthandel Pluss medlem!

Del artikkel: