Logg inn for å fortsette lesingen
Få tilgang til alt innhold - bli Netthandel Pluss medlem!
- Plussartikler
- Rabatter og avtaler
- Event og Nettverk
- Maksimer synligheten din og øk salget
Hvordan kan fysiske butikker utelukke behovet for å starte eller bli med i en netthandelsplattform– samtidig som de øker salget på nett? Dette spørsmålet ville Mikkee A. Caldeira finne svaret på.
Og denne uken ble svaret lansert: Botag. En tech-plattform som muliggjør en direkte kobling til butikken som selger et produkt, gjennom Botag powered images, og dermed tillater forbrukere som ser disse bildene – uansett hvor de er publisert – å klikke hjem butikkens produkter kjapt via en to-stegs-checkout.
Caldeira lanserer imidlertid ikke Botag helt alene. Med seg på laget har han fått den unge seriegründeren Morten Gilje, som blant annet var med å etablere nettbutikken Vivvoe. Gilje investerte i selskapet og fikk rollen som Chief Consumer Officer i Botag. Partnerskapet viste seg å være en perfekt match.
Logg inn for å fortsette lesingen
Få tilgang til alt innhold - bli Netthandel Pluss medlem!
Del artikkel: