Følgende retailere har per i dag knyttet sine kundeklubber til Vipps løsning og er synlige i appen: Power, XXL, Life, Stormberg, Interflora, Compliments, Boots Bedre, Kjell & Company, Outland, Vita, Elektroimportøren og Jernia.
Du trenger heller ikke lenger å huske hvilke kundeklubber du er med i. Oversikten ser du i Vipps. Det gjør at SMS-er og e-poster om kundeklubber lever på lånt tid, fortsetter Heir.
"Ikke 100 prosent sømløst enda"
Ifølge Heir skal flere aktører være på vei inn i kundeklubbprosjektet, som er i en pilotfase.
Så langt skal tilbakemeldingene fra butikkene være gode, og over 700 000 nordmenn har nå tilgang til knappen "Fordeler" i Vipps.
Dette er Vipps-måten å lansere tjenester på. Alt er ennå ikke 100 prosent sømløst og brillefint, men brukerne blir med på utviklingen og kan påvirke hvordan tjenestene utformes. Vi ønsker å skape løsninger som er både nyttige og brukervennlige, og det er nettopp dét Fordeler i Vipps handler om, sier Heir.