Ejendals beskytter produktinformasjonen med inRiver PIM
Ejendals er et svensk selskap som i generasjoner har spesialisert seg på utvikling, testing, produksjon og markedsføring av høykvalitets produkter...
Nyheter om:
Ejendals er et svensk selskap som i generasjoner har spesialisert seg på utvikling, testing, produksjon og markedsføring av høykvalitets produkter...
Coop Norge tilbyr ikke bare mat, men også et enormt utvalg av ikke-matvarer som inkluderer alt fra byggvarer til interiør...
Varners merkevarer inkluderer blant annet Bik Bok, Carlings, Volt, Cubus, Dressmann, Solo, Urban, Vivikes og WOW. Selskapet begynte med Episerver...
I en verden med stadig skiftende forbrukeratferd, kan det være en utfordring å møte forventninger til produktinformasjonen. Forbrukerne kan på...
Hver mikro-øyeblikk er en mulighet for B2C- og B2B-virksomheter til å påvirke en kjøpers beslutninger og preferanser. Kundene i dag...
Når avdelingene i bedriften samarbeider i et Product Information Management-system (PIM) som gjør produktberikelsesarbeidet fleksibel og effektivt for alle involverte,...
Du kan øke verdien av produktmarkedsføringen ved å fokusere på produktinnhold, historien produktene forteller og hvor smidig du jobber når...
Å kombinere kundeopplevelse og ha en SEO-strategi for sine produktsider er smart på mange måter. Her er 5 konkrete tips...
Fra et leverandørperspektiv er utfordringen ofte å få struktur og kontroll på prosessen bak produksjonen av produktinnhold. Markedsførere, produkteiere og...
For å håndtere et økende antall produkter og kanaler, benytter profesjonelle markedsførere nå i økende grad et Product information management-system...
I dagens digitale verden er kundene i sentrum der de forsøker å lære så mye som mulig om selskaper og deres produkter...
Når kundene søker produktinformasjon på nett, forventer de en god og informativ kundeopplevelse. De forventer at selger tilbyr konsistent produktinformasjon...
Den store utfordringen for selgerne er å tilby best mulig informasjonen om produktene, samtidig som man tilbyr en god total...
Ejendals er et svensk selskap som i generasjoner har spesialisert seg på utvikling, testing, produksjon og markedsføring av høykvalitets produkter...
Coop Norge tilbyr ikke bare mat, men også et enormt utvalg av ikke-matvarer som inkluderer alt fra byggvarer til interiør...
Varners merkevarer inkluderer blant annet Bik Bok, Carlings, Volt, Cubus, Dressmann, Solo, Urban, Vivikes og WOW. Selskapet begynte med Episerver...
I en verden med stadig skiftende forbrukeratferd, kan det være en utfordring å møte forventninger til produktinformasjonen. Forbrukerne kan på...
Hver mikro-øyeblikk er en mulighet for B2C- og B2B-virksomheter til å påvirke en kjøpers beslutninger og preferanser. Kundene i dag...
Når avdelingene i bedriften samarbeider i et Product Information Management-system (PIM) som gjør produktberikelsesarbeidet fleksibel og effektivt for alle involverte,...
Du kan øke verdien av produktmarkedsføringen ved å fokusere på produktinnhold, historien produktene forteller og hvor smidig du jobber når...
Å kombinere kundeopplevelse og ha en SEO-strategi for sine produktsider er smart på mange måter. Her er 5 konkrete tips...
Fra et leverandørperspektiv er utfordringen ofte å få struktur og kontroll på prosessen bak produksjonen av produktinnhold. Markedsførere, produkteiere og...
For å håndtere et økende antall produkter og kanaler, benytter profesjonelle markedsførere nå i økende grad et Product information management-system...
I dagens digitale verden er kundene i sentrum der de forsøker å lære så mye som mulig om selskaper og deres produkter...
Når kundene søker produktinformasjon på nett, forventer de en god og informativ kundeopplevelse. De forventer at selger tilbyr konsistent produktinformasjon...
Den store utfordringen for selgerne er å tilby best mulig informasjonen om produktene, samtidig som man tilbyr en god total...