Innlegg: Lojalitetsprogram – nøkkelen til forbrukernes hjerter i tøffe tider
Ta vare på tilliten dere har fått.
Nyheter om:
Ta vare på tilliten dere har fått.
Sportsgiganten først ut med løsningen.
"Mer fleksible".
Skal styrke tilstedeværelsen nord i Europa.
Skal bli det lojalitetsprogrammet nordmenn er mest fornøyde med.
"Et vinnende konsept".
Mener tiden for SMS og e-poster er forbi.
"Har noe spennende på gang".
Det er skarpe skiller i bransjen.
Vi vet at kundeopplevelsen står mer i fokus enn noensinne når kampen om forbrukerne blir tøffere for hvert år som...
I en pressemelding blir det gjort klart at Kicks nå lanserer nettsamfunnet Kicks Beauty Talks i Norge. Det svenske selskapet...
På ett år har kundeklubben til Clas Ohlson vokst til over én million medlemmer. Dette er ifølge Norgessjefen i selskapet,...
Motegigantens første kvartal, eller perioden 1. desember til 28. februar, endte med et underskudd på 1,4 milliarder svenske kroner. Samtidig...
I dag lanseres Clas Ohlsons kundeklubb i Norge. Kjeden lanserte Club Clas allerede i 2013 og har hele 2,8 millioner...
Felleskjøpet Agri oppnådde rekordomsetning i 2019 og flere forretningsområder viser gode resultater i krevende markeder, der i blant deres retailvirksomhet....
I samarbeid med Ehandel Event gjennomfører vi i enkelte tilfeller intervjuer med våre samarbeidspartnere. Logistikk omtales gjerne som den mest...
I begynnelsen av 2017 lanserte Maxbo Proff den digitale løsningen «Min bedrift», som skulle gjøre det enklere for proffene å...
Elektrokjempen Elkjøp lanserer lojalitetsprogram, hvor målet er å nå en halv million medlemmer innen nyttår. Med over 50 000 varer i sortimentet...
Nylig lanserte dagligvarekjeden Coop sin helt egen mobilbetalingsløsning - Coopay. Løsningen fungerer ved hjelp av en QR-kode i medlemsappen, som...
I Europris sin siste kvartalsrapport kommer det frem at selskapets omsetning gikk ned med 5 prosent, tilsvarende 60 millioner kroner,...
Ta vare på tilliten dere har fått.
Sportsgiganten først ut med løsningen.
"Mer fleksible".
Skal styrke tilstedeværelsen nord i Europa.
Skal bli det lojalitetsprogrammet nordmenn er mest fornøyde med.
"Et vinnende konsept".
Mener tiden for SMS og e-poster er forbi.
"Har noe spennende på gang".
Det er skarpe skiller i bransjen.
Vi vet at kundeopplevelsen står mer i fokus enn noensinne når kampen om forbrukerne blir tøffere for hvert år som...
I en pressemelding blir det gjort klart at Kicks nå lanserer nettsamfunnet Kicks Beauty Talks i Norge. Det svenske selskapet...
På ett år har kundeklubben til Clas Ohlson vokst til over én million medlemmer. Dette er ifølge Norgessjefen i selskapet,...
Motegigantens første kvartal, eller perioden 1. desember til 28. februar, endte med et underskudd på 1,4 milliarder svenske kroner. Samtidig...
I dag lanseres Clas Ohlsons kundeklubb i Norge. Kjeden lanserte Club Clas allerede i 2013 og har hele 2,8 millioner...
Felleskjøpet Agri oppnådde rekordomsetning i 2019 og flere forretningsområder viser gode resultater i krevende markeder, der i blant deres retailvirksomhet....
I samarbeid med Ehandel Event gjennomfører vi i enkelte tilfeller intervjuer med våre samarbeidspartnere. Logistikk omtales gjerne som den mest...
I begynnelsen av 2017 lanserte Maxbo Proff den digitale løsningen «Min bedrift», som skulle gjøre det enklere for proffene å...
Elektrokjempen Elkjøp lanserer lojalitetsprogram, hvor målet er å nå en halv million medlemmer innen nyttår. Med over 50 000 varer i sortimentet...
Nylig lanserte dagligvarekjeden Coop sin helt egen mobilbetalingsløsning - Coopay. Løsningen fungerer ved hjelp av en QR-kode i medlemsappen, som...
I Europris sin siste kvartalsrapport kommer det frem at selskapets omsetning gikk ned med 5 prosent, tilsvarende 60 millioner kroner,...