Til sammenligning steg inntektene med 2,1 prosent til 1,11 milliarder kroner under samme periode i fjor.
Jevnt over økte inntektene for 2023 med 5,5 prosent til 3,41 milliarder kroner.
Netthandelen utgjorde 12,8 prosent av de totale inntektene i fjerde kvartal. Én butikk ble åpnet i løpet av kvartalet. Tre butikker ble pusset opp og én flyttet. Det totale antallet fysiske butikker ved utgangen av kvartalet var 157.
LES OGSÅ: Leverer et knallsterkt Q3-resultat: Kid er i medvind
Interiørkjeden leverte også et sterkt tredje kvartal hvor omsetningen endte på 830,9 millioner kroner. Resultatet før skatt viste 118 millioner kroner – en økning på hele 76,7 millioner sammenlignet med tilsvarende periode i fjor.
I desember debuterte også Kid med live-shopping, hvor de hentet inn én av landets største influensere, Camilla Pihl, sammen med stylist Tone Kroken, som verter for sendingen.
En fullstendig rapport for fjerde kvartal presenteres 15. februar.
LES OGSÅ: Liveshopping-debut: Har engasjert én av landets største influensere