Søk
Close this search box.
Søk
Close this search box.

Nyheter om:

Kosmetikkbransjen

Satser på interiør igjen

Våren 2014 la Komplett Group ned nettbutikken Kompletthome.no som hadde interiør og kjøkkenutstyr som to store satsingsområder. Nå satser Komplett...

Happybox overrasker kundene

Millioner av amerikanere mottar forskjellige typer «overraskelsesbokser» i posten månedlig og det finnes hundrevis av slike abonnementskonsepter. Alt fra hundeleker...

Coverbrands utfordrer det etablerte

Utgangspunktet da kosmetikkselskapet Cover Brands AS ble etablert i 2006, var å drive med agenturer og selge kosmetikk til bedriftsmarkedet....

– Det ble tidenes beste!

– Det ble tidenes beste, sier Einar Øgrey Brandsdal til Dagens Næringsliv om fjorårets resultat for Netthandelen Holdning som eier nettbutikkene...

Blivakker.no – Optimister i voksende marked

Ertzeid er finansdirektør i Netthandelen Holding AS, som sammen med nettbutikkene Blivakker.no, drLykke.no, Cocopanda.dk, Cocopanda.se og Netthandelen.no utgjør Netthandelenkonsernet. Årlig...

Shavecare: Hårete ambisjoner

Shavecare.no ble lansert på slutten av 2011. Året etter ble nettbutikken kåret til ”Årets nykommer” på logistikk- og netthandelsdagen LOAD.12,...

Bygger opp et kvinneunivers

Blush.no ble etablert på Gjøvik i 2010, men ble kjøpt opp av Komplett Group i 2012 og innlemmet ved selskapets...

Pakkeutlevering hos Narvesen

Ekspressleveranser er i stor grad varer handlet på som klær, kosmetikk, spill og småelektronikk. Mange av disse leveransene kommer fra...

Tysk storsatsing i Norge

Douglas er med sine 23 000 ansatte, 1700 butikker fordelt på 19 europeiske land og en omsetning på nærmere 30...

Starter nettbutikk i Sverige

Blivakker.no er den ubestridte markedslederen innen kosmetikk på nett i Norge med en omsetning i 2013 på 146 millioner kroner....

Doblet omsetningen, men tapte millioner

Blush.no startet på slutten av 2012 en omfattende markedsføringskampanje med mål å å revolusjonere en "skjermet" kosmetikkbransje uten noen klar...

Komplett åpner frisørsalong

Nettbutikken Blush.no som i hovedsak selger sminke, hudpleieprodukter og andre skjønnhets- og velværeprodukter, utvider sin satsing og åpner frisørsalong i...

Ingen flere artikler å vise

Satser på interiør igjen

Våren 2014 la Komplett Group ned nettbutikken Kompletthome.no som hadde interiør og kjøkkenutstyr som to store satsingsområder. Nå satser Komplett...

Happybox overrasker kundene

Millioner av amerikanere mottar forskjellige typer «overraskelsesbokser» i posten månedlig og det finnes hundrevis av slike abonnementskonsepter. Alt fra hundeleker...

Coverbrands utfordrer det etablerte

Utgangspunktet da kosmetikkselskapet Cover Brands AS ble etablert i 2006, var å drive med agenturer og selge kosmetikk til bedriftsmarkedet....

– Det ble tidenes beste!

– Det ble tidenes beste, sier Einar Øgrey Brandsdal til Dagens Næringsliv om fjorårets resultat for Netthandelen Holdning som eier nettbutikkene...

Blivakker.no – Optimister i voksende marked

Ertzeid er finansdirektør i Netthandelen Holding AS, som sammen med nettbutikkene Blivakker.no, drLykke.no, Cocopanda.dk, Cocopanda.se og Netthandelen.no utgjør Netthandelenkonsernet. Årlig...

Shavecare: Hårete ambisjoner

Shavecare.no ble lansert på slutten av 2011. Året etter ble nettbutikken kåret til ”Årets nykommer” på logistikk- og netthandelsdagen LOAD.12,...

Bygger opp et kvinneunivers

Blush.no ble etablert på Gjøvik i 2010, men ble kjøpt opp av Komplett Group i 2012 og innlemmet ved selskapets...

Pakkeutlevering hos Narvesen

Ekspressleveranser er i stor grad varer handlet på som klær, kosmetikk, spill og småelektronikk. Mange av disse leveransene kommer fra...

Tysk storsatsing i Norge

Douglas er med sine 23 000 ansatte, 1700 butikker fordelt på 19 europeiske land og en omsetning på nærmere 30...

Starter nettbutikk i Sverige

Blivakker.no er den ubestridte markedslederen innen kosmetikk på nett i Norge med en omsetning i 2013 på 146 millioner kroner....

Doblet omsetningen, men tapte millioner

Blush.no startet på slutten av 2012 en omfattende markedsføringskampanje med mål å å revolusjonere en "skjermet" kosmetikkbransje uten noen klar...

Komplett åpner frisørsalong

Nettbutikken Blush.no som i hovedsak selger sminke, hudpleieprodukter og andre skjønnhets- og velværeprodukter, utvider sin satsing og åpner frisørsalong i...

Ingen flere artikler å vise