
Klesutleieren dropper fysisk butikk: ”Fokuserer 100 prosent digitalt”
Den digitale utleietjenesten Fjong har gjort suksess med utleie av klær siden oppstarten i 2016, men når Norge gikk i...
Nyheter om:

Den digitale utleietjenesten Fjong har gjort suksess med utleie av klær siden oppstarten i 2016, men når Norge gikk i...

Med reiserestriksjoner i Norge og verden for øvrig har sommerens store ferietrender endret seg. I år er det nemlig bobil...

I over hundre år har det svenske selskapet Didriksons holdt fast ved idéen om å lage funksjonelle plagg til all...

Det norske outdoormerke Northern Playground ble startet i 2014 og har tatt en solid posisjon innen bærekraft med holdbare materialer...

Det svenske sminkeselskapet Lyko har gjort milliardsuksess innen hår- og hudpleie med sin omnikanal-strategi. I dag har selskapet virksomhet i...

Pandemien har skapt store utfordringer for handelsbransjen, spesielt for fysiske butikker som har blitt tvunget til å redusere åpningstidene og...

Året 2019 ble nok et vellykket år for elektronikkjeden NetOnNet, som økte lønnsomheten med godt over 300 prosent. Det er...

Både logistikkselskaper, netthandelsaktører og andre eksperter spår at man vil se en økning i netthandel også når coronakrisen tar slutt....

Elkjøp har gjort flere tiltak for å møte den nye hverdagen til folk flest, og har blant annet innført egne...

Det er en tid hvor varehandelen må tenke nytt og det er nå blitt lansert flere innovative løsninger for å...

Kleskjeden Lindex fortsetter sin ekspansjon, og går nå live på nett i Kina. Som første skritt vil moteselskapet presentere seg...

Sterk digital vekst og god kostnadskontroll har vært med på å øke resultatene til Lindex, som leverte et driftsresultat på...

En stillingsannonse viser at motekonsernet Varner, som blant annet eier Dressman, Cubus og Carlings, har utlyst en ny stilling som...

Nettbutikken Gents velger i år og rette fokuset over på noe annet en bare handel under den store salgsfesten Black...

Den 15.oktober lanserte faghandelen Fargerike nettbutikk, som skal være en del av et omfattende omnikanalprosjekt. Dette etter at selskapet skal ha...

Produktinformasjon er ofte bare et Google-søk unna, men 81 prosent kunder sier de heller drar til fysisk butikker for å...

Den kinesiske nettgiganten AliExpress, som er en av Alibabas markedsplasser for kinesiske produsenter som vil selge globalt, har åpnet sin...

Den digitale utleietjenesten Fjong har gjort suksess med utleie av klær siden oppstarten i 2016, men når Norge gikk i...

Med reiserestriksjoner i Norge og verden for øvrig har sommerens store ferietrender endret seg. I år er det nemlig bobil...

I over hundre år har det svenske selskapet Didriksons holdt fast ved idéen om å lage funksjonelle plagg til all...

Det norske outdoormerke Northern Playground ble startet i 2014 og har tatt en solid posisjon innen bærekraft med holdbare materialer...

Det svenske sminkeselskapet Lyko har gjort milliardsuksess innen hår- og hudpleie med sin omnikanal-strategi. I dag har selskapet virksomhet i...

Pandemien har skapt store utfordringer for handelsbransjen, spesielt for fysiske butikker som har blitt tvunget til å redusere åpningstidene og...

Året 2019 ble nok et vellykket år for elektronikkjeden NetOnNet, som økte lønnsomheten med godt over 300 prosent. Det er...

Både logistikkselskaper, netthandelsaktører og andre eksperter spår at man vil se en økning i netthandel også når coronakrisen tar slutt....

Elkjøp har gjort flere tiltak for å møte den nye hverdagen til folk flest, og har blant annet innført egne...

Det er en tid hvor varehandelen må tenke nytt og det er nå blitt lansert flere innovative løsninger for å...

Kleskjeden Lindex fortsetter sin ekspansjon, og går nå live på nett i Kina. Som første skritt vil moteselskapet presentere seg...

Sterk digital vekst og god kostnadskontroll har vært med på å øke resultatene til Lindex, som leverte et driftsresultat på...

En stillingsannonse viser at motekonsernet Varner, som blant annet eier Dressman, Cubus og Carlings, har utlyst en ny stilling som...

Nettbutikken Gents velger i år og rette fokuset over på noe annet en bare handel under den store salgsfesten Black...

Den 15.oktober lanserte faghandelen Fargerike nettbutikk, som skal være en del av et omfattende omnikanalprosjekt. Dette etter at selskapet skal ha...

Produktinformasjon er ofte bare et Google-søk unna, men 81 prosent kunder sier de heller drar til fysisk butikker for å...

Den kinesiske nettgiganten AliExpress, som er en av Alibabas markedsplasser for kinesiske produsenter som vil selge globalt, har åpnet sin...