Slik har kunstig intelligens løftet Bikeshops kundeservice: Med norske Mimir i spissen
Visste at vi trengte hjelp på chat, sier kundeserviceansvarlig Niklas Johansen.
Nyheter om:
Visste at vi trengte hjelp på chat, sier kundeserviceansvarlig Niklas Johansen.
"Styrke vår ledelse innen avansert AI-forskning".
Bygger blant annet på OpenAIs språkmodeller.
Mange vet ikke hvor man skal begynne.
Halvparten av nordiske e-handlere eksperimenterer med KI – og hos 2 av 10 er dette høyeste prioritet.
Nye tall fra betalinggiganten – kan redusere kostnadene enda mer.
Halvparten av nordiske bedrifter eksperimenterer med kunstig intelligens.
Deler konkrete råd om hvordan din nettbutikk kan dra nytte av KI.
Mange trenger veiledning for å ta det neste steget.
"En mye bedre forståelse av våre kunder."
Hvordan unngår AI kategoriseringen? Den tar jo inn ekstern data. Hvis det for eksempel skulle bli en trend rundt avatarsminke,...
Nettbutikkens nye guide i skjønnhetsjungelen.
Mange forbrukere bekymrer seg for hvordan bedrifter bruker kunstig intelligens – og om det skjer på en etisk forsvarlig måte....
Klarna vil at netthandelen skal gå gjennom deres plattform. Derfor har man gjort en rekke oppkjøp gjennom årene for å...
Boozt konstaterte tidligere i høst at deres organisasjon og infrastruktur aldri har vært mer stabil. Dette til tross for at...
Brukt-markedsplassen Secundo har ikke bare over 10 000 solgte produkter siden oppstart, en gjenbruksfabrikk på Vålerenga og en tredobling mot...
Hva tenker arbeidstakere kunstig intelligens? Er de bekymrede? Det har konsulentfirmaet Boston Consulting Group (BCG) forsøkt å ta rede på...
I takt med en økende grad av bevisste forbrukere, vokser det frem nye løsninger og forretningsmodeller. Samtidig lever vi fortsatt...
En undersøkelse fra SAS Institute viser at en tredjedel av kunder ville droppet et selskap etter en dårlig handleopplevelse, i...
Det nyetablerte byrået Oslo Digital skal ha fokus på og ekspertise innen netthandel. De to gründerne Filip Elverhøy og Edmond...
Visste at vi trengte hjelp på chat, sier kundeserviceansvarlig Niklas Johansen.
"Styrke vår ledelse innen avansert AI-forskning".
Bygger blant annet på OpenAIs språkmodeller.
Mange vet ikke hvor man skal begynne.
Halvparten av nordiske e-handlere eksperimenterer med KI – og hos 2 av 10 er dette høyeste prioritet.
Nye tall fra betalinggiganten – kan redusere kostnadene enda mer.
Halvparten av nordiske bedrifter eksperimenterer med kunstig intelligens.
Deler konkrete råd om hvordan din nettbutikk kan dra nytte av KI.
Mange trenger veiledning for å ta det neste steget.
"En mye bedre forståelse av våre kunder."
Hvordan unngår AI kategoriseringen? Den tar jo inn ekstern data. Hvis det for eksempel skulle bli en trend rundt avatarsminke,...
Nettbutikkens nye guide i skjønnhetsjungelen.
Mange forbrukere bekymrer seg for hvordan bedrifter bruker kunstig intelligens – og om det skjer på en etisk forsvarlig måte....
Klarna vil at netthandelen skal gå gjennom deres plattform. Derfor har man gjort en rekke oppkjøp gjennom årene for å...
Boozt konstaterte tidligere i høst at deres organisasjon og infrastruktur aldri har vært mer stabil. Dette til tross for at...
Brukt-markedsplassen Secundo har ikke bare over 10 000 solgte produkter siden oppstart, en gjenbruksfabrikk på Vålerenga og en tredobling mot...
Hva tenker arbeidstakere kunstig intelligens? Er de bekymrede? Det har konsulentfirmaet Boston Consulting Group (BCG) forsøkt å ta rede på...
I takt med en økende grad av bevisste forbrukere, vokser det frem nye løsninger og forretningsmodeller. Samtidig lever vi fortsatt...
En undersøkelse fra SAS Institute viser at en tredjedel av kunder ville droppet et selskap etter en dårlig handleopplevelse, i...
Det nyetablerte byrået Oslo Digital skal ha fokus på og ekspertise innen netthandel. De to gründerne Filip Elverhøy og Edmond...