
Lykos triks for å håndtere julelogistikken – “har kommet oss gjennom nåløyet”
Planlegger allerede Black Week 2025.
Nyheter om:

Planlegger allerede Black Week 2025.

Nådde all-time-high fredag kveld.

Første gang Lyko går inn i et selskap fra utviklingsstadiet.

"For å understreke at vi er kommet for å bli".

"Tøffe sammenligningstall."

Vi fortsetter å investere i vår organisasjon, sier Lyko-gründeren.

Skifter fokus fra bærekraft til kommunikasjon.

Halvparten av nordiske e-handlere eksperimenterer med KI – og hos 2 av 10 er dette høyeste prioritet.

Ser gode forutsetninger for å ta markedsandeler i Norden.

Skaffer seg de resterende 60 prosentene av skjønnhetsmerket.

"Det raskest voksende skjønnhetsmerket i Norge".

Hvordan unngår AI kategoriseringen? Den tar jo inn ekstern data. Hvis det for eksempel skulle bli en trend rundt avatarsminke,...

Nettbutikkens nye guide i skjønnhetsjungelen.

Når Lyko skal styrke tilstedeværelsen sin i de nordiske markedene utenfor hjemlandet er det Norge som står først på trappene....

Fortsatt sterk tilvekst og forbedret lønnsomhet i Norden. Det melder den svenske sminkeaktøren Lyko torsdag morgen når selskapet presenterer sine...

Allerede i fjor sommer kunne den svenske sminkegiganten bekrefte at det norske markedet var svært lønnsomt og utgjorde nærmest en...

Da Blivakker-utfordreren Lyko åpnet sin nye flaggskipbutikk i Oslo på lørdag, var det lange kø i Karl Johan. Det skapte...

Blivakker-konkurrenten fra Sverige fortsetter å vokse i Norge - et marked som nå står for nesten en fjerdedel av selskapets...

Det svenske netthandelsselskapet Lyko styrker sin posisjon i Norge ytterlige og åpner flagship store i Karl Johan i Oslo. Butikken...

For noen uker tilbake gikk den svenske sminkekjeden Make Up Store konkurs, men nå får merkevaren nytt liv. I dag...

Planlegger allerede Black Week 2025.

Nådde all-time-high fredag kveld.

Første gang Lyko går inn i et selskap fra utviklingsstadiet.

"For å understreke at vi er kommet for å bli".

"Tøffe sammenligningstall."

Vi fortsetter å investere i vår organisasjon, sier Lyko-gründeren.

Skifter fokus fra bærekraft til kommunikasjon.

Halvparten av nordiske e-handlere eksperimenterer med KI – og hos 2 av 10 er dette høyeste prioritet.

Ser gode forutsetninger for å ta markedsandeler i Norden.

Skaffer seg de resterende 60 prosentene av skjønnhetsmerket.

"Det raskest voksende skjønnhetsmerket i Norge".

Hvordan unngår AI kategoriseringen? Den tar jo inn ekstern data. Hvis det for eksempel skulle bli en trend rundt avatarsminke,...

Nettbutikkens nye guide i skjønnhetsjungelen.

Når Lyko skal styrke tilstedeværelsen sin i de nordiske markedene utenfor hjemlandet er det Norge som står først på trappene....

Fortsatt sterk tilvekst og forbedret lønnsomhet i Norden. Det melder den svenske sminkeaktøren Lyko torsdag morgen når selskapet presenterer sine...

Allerede i fjor sommer kunne den svenske sminkegiganten bekrefte at det norske markedet var svært lønnsomt og utgjorde nærmest en...

Da Blivakker-utfordreren Lyko åpnet sin nye flaggskipbutikk i Oslo på lørdag, var det lange kø i Karl Johan. Det skapte...

Blivakker-konkurrenten fra Sverige fortsetter å vokse i Norge - et marked som nå står for nesten en fjerdedel av selskapets...

Det svenske netthandelsselskapet Lyko styrker sin posisjon i Norge ytterlige og åpner flagship store i Karl Johan i Oslo. Butikken...

For noen uker tilbake gikk den svenske sminkekjeden Make Up Store konkurs, men nå får merkevaren nytt liv. I dag...