Lykos triks for å håndtere julelogistikken – “har kommet oss gjennom nåløyet”
Planlegger allerede Black Week 2025.
Nyheter om:
Planlegger allerede Black Week 2025.
Nådde all-time-high fredag kveld.
Første gang Lyko går inn i et selskap fra utviklingsstadiet.
"For å understreke at vi er kommet for å bli".
"Tøffe sammenligningstall."
Vi fortsetter å investere i vår organisasjon, sier Lyko-gründeren.
Skifter fokus fra bærekraft til kommunikasjon.
Halvparten av nordiske e-handlere eksperimenterer med KI – og hos 2 av 10 er dette høyeste prioritet.
Ser gode forutsetninger for å ta markedsandeler i Norden.
Skaffer seg de resterende 60 prosentene av skjønnhetsmerket.
"Det raskest voksende skjønnhetsmerket i Norge".
Hvordan unngår AI kategoriseringen? Den tar jo inn ekstern data. Hvis det for eksempel skulle bli en trend rundt avatarsminke,...
Nettbutikkens nye guide i skjønnhetsjungelen.
Når Lyko skal styrke tilstedeværelsen sin i de nordiske markedene utenfor hjemlandet er det Norge som står først på trappene....
Fortsatt sterk tilvekst og forbedret lønnsomhet i Norden. Det melder den svenske sminkeaktøren Lyko torsdag morgen når selskapet presenterer sine...
Allerede i fjor sommer kunne den svenske sminkegiganten bekrefte at det norske markedet var svært lønnsomt og utgjorde nærmest en...
Da Blivakker-utfordreren Lyko åpnet sin nye flaggskipbutikk i Oslo på lørdag, var det lange kø i Karl Johan. Det skapte...
Blivakker-konkurrenten fra Sverige fortsetter å vokse i Norge - et marked som nå står for nesten en fjerdedel av selskapets...
Det svenske netthandelsselskapet Lyko styrker sin posisjon i Norge ytterlige og åpner flagship store i Karl Johan i Oslo. Butikken...
For noen uker tilbake gikk den svenske sminkekjeden Make Up Store konkurs, men nå får merkevaren nytt liv. I dag...
Planlegger allerede Black Week 2025.
Nådde all-time-high fredag kveld.
Første gang Lyko går inn i et selskap fra utviklingsstadiet.
"For å understreke at vi er kommet for å bli".
"Tøffe sammenligningstall."
Vi fortsetter å investere i vår organisasjon, sier Lyko-gründeren.
Skifter fokus fra bærekraft til kommunikasjon.
Halvparten av nordiske e-handlere eksperimenterer med KI – og hos 2 av 10 er dette høyeste prioritet.
Ser gode forutsetninger for å ta markedsandeler i Norden.
Skaffer seg de resterende 60 prosentene av skjønnhetsmerket.
"Det raskest voksende skjønnhetsmerket i Norge".
Hvordan unngår AI kategoriseringen? Den tar jo inn ekstern data. Hvis det for eksempel skulle bli en trend rundt avatarsminke,...
Nettbutikkens nye guide i skjønnhetsjungelen.
Når Lyko skal styrke tilstedeværelsen sin i de nordiske markedene utenfor hjemlandet er det Norge som står først på trappene....
Fortsatt sterk tilvekst og forbedret lønnsomhet i Norden. Det melder den svenske sminkeaktøren Lyko torsdag morgen når selskapet presenterer sine...
Allerede i fjor sommer kunne den svenske sminkegiganten bekrefte at det norske markedet var svært lønnsomt og utgjorde nærmest en...
Da Blivakker-utfordreren Lyko åpnet sin nye flaggskipbutikk i Oslo på lørdag, var det lange kø i Karl Johan. Det skapte...
Blivakker-konkurrenten fra Sverige fortsetter å vokse i Norge - et marked som nå står for nesten en fjerdedel av selskapets...
Det svenske netthandelsselskapet Lyko styrker sin posisjon i Norge ytterlige og åpner flagship store i Karl Johan i Oslo. Butikken...
For noen uker tilbake gikk den svenske sminkekjeden Make Up Store konkurs, men nå får merkevaren nytt liv. I dag...