Skjønnhetsgiganten vokser til tross for turbulent år: "Omfattende omstrukturering"
"Positiv salgsutvikling."
Nyheter om:
"Positiv salgsutvikling."
Satser alt på nye Nordicfeel.
Samler kreftene for å gjøre Nordicfeel til den selvsagte utfordreren på skjønnhetsmarkedet.
For ressurskrevende å drive tre varemerker, sier Youty-sjefen.
Forventer en svakt økende markedsutvikling fremover.
Youty Group, som består av skjønnhetsselskapene Nordicfeel, Blush og Eleven, kan nå feire en vel overstått kampanjeperiode hvor flere rekorder...
Singles Day vokser stadig her i Norge, til tross for at det er langt flere som sparer kruttet til Black...
Årets mest intense periode for butikker og netthandelsbransjen nærmer seg med stormskritt. I 2020 kom rekordene som perler på en...
Da nettbutikken Blush.no åpnet for forhåndssalg av en helt ny parfymenyhet i slutten av juli, tok det helt av. Dette...
Det siste året har alle piler pekt oppover for Blush.no, og i følge selskapet fortsetter trenden inn i 2021. Over...
Komplett, Farmasiet og Fjellsport er bare noen av navnene på norske selskaper som har startet sin netthandelsreise i byen Sandefjord....
Med fokus på bærekraft og mangfold samt rask levering og god kundeservice, har Blush.no et mål om å bli Norges...
Den norske 350-kronersgrensen har lenge vært omstridt, men 1. april stod den for fall til handelsbransjens store glede. Det betyr...
Det er en hektisk tid for de som driver netthandel, og ekstra trykk var det under årets Black Week, som...
Nettbutikken Blush har siden 2014 vært en av Norges ledende aktører på nett innen skjønnhet og velvære. Selskapet har tidligere...
Den tidligere Komplett-sjefen Ole Vinje har det siste året hatt ansvar for netthandel hos Stein Erik Hagens konsern Canica, som...
Med enorme markedsbudsjetter som blant annet gikk til store tv-reklamer skulle Blush i 2013 sikre seg posisjonen som markedsleder i...
Å skape én suksess på nett er noe mange drømmer om og noen også klarer. Men å skape to netthandelssuksesser...
"Positiv salgsutvikling."
Satser alt på nye Nordicfeel.
Samler kreftene for å gjøre Nordicfeel til den selvsagte utfordreren på skjønnhetsmarkedet.
For ressurskrevende å drive tre varemerker, sier Youty-sjefen.
Forventer en svakt økende markedsutvikling fremover.
Youty Group, som består av skjønnhetsselskapene Nordicfeel, Blush og Eleven, kan nå feire en vel overstått kampanjeperiode hvor flere rekorder...
Singles Day vokser stadig her i Norge, til tross for at det er langt flere som sparer kruttet til Black...
Årets mest intense periode for butikker og netthandelsbransjen nærmer seg med stormskritt. I 2020 kom rekordene som perler på en...
Da nettbutikken Blush.no åpnet for forhåndssalg av en helt ny parfymenyhet i slutten av juli, tok det helt av. Dette...
Det siste året har alle piler pekt oppover for Blush.no, og i følge selskapet fortsetter trenden inn i 2021. Over...
Komplett, Farmasiet og Fjellsport er bare noen av navnene på norske selskaper som har startet sin netthandelsreise i byen Sandefjord....
Med fokus på bærekraft og mangfold samt rask levering og god kundeservice, har Blush.no et mål om å bli Norges...
Den norske 350-kronersgrensen har lenge vært omstridt, men 1. april stod den for fall til handelsbransjens store glede. Det betyr...
Det er en hektisk tid for de som driver netthandel, og ekstra trykk var det under årets Black Week, som...
Nettbutikken Blush har siden 2014 vært en av Norges ledende aktører på nett innen skjønnhet og velvære. Selskapet har tidligere...
Den tidligere Komplett-sjefen Ole Vinje har det siste året hatt ansvar for netthandel hos Stein Erik Hagens konsern Canica, som...
Med enorme markedsbudsjetter som blant annet gikk til store tv-reklamer skulle Blush i 2013 sikre seg posisjonen som markedsleder i...
Å skape én suksess på nett er noe mange drømmer om og noen også klarer. Men å skape to netthandelssuksesser...