Slik har kunstig intelligens løftet Bikeshops kundeservice: Med norske Mimir i spissen
Visste at vi trengte hjelp på chat, sier kundeserviceansvarlig Niklas Johansen.
Nyheter om:
Visste at vi trengte hjelp på chat, sier kundeserviceansvarlig Niklas Johansen.
Blomsterkjeden toppet fjorårets prisregn.
Halvparten av nordiske bedrifter eksperimenterer med kunstig intelligens.
Bikeshop.no, som startet på gutterommet til Håkon Liland i 2006, har med årene blitt til Norges største sykkelbutikk. Selskapet selger...
En undersøkelse fra SAS Institute viser at en tredjedel av kunder ville droppet et selskap etter en dårlig handleopplevelse, i...
Elkjøp planlegger å gjenopprette kundesenteret i Norge for å øke kapasiteten. Dette skal komme av økt pågang fra kunder som...
De som selger skjønnhetsartikler på nett har vært av de heldige under coronakrisen og aktører som Blivakker, Skincity og Lyko...
Alle Eplehuset sine butikker er sertifiserte som Apple Premium Reseller, som betyr at butikkene er laget i samarbeid med Apple...
Lagerhotellet Lettbutikk, som hjelper nettbutikker med alt fra lagerplass og frakt til kundeservice, etablerer seg nå i Oslo med mål...
Med seks nye kundesentre bemannet av 500 personer, skal luksusmerke Gucci forhåpentligvis øke omsetningen på nett ytterligere, ifølge E24. Kundesentrene skal...
En ny undersøkelse fra Salesforce viser at 81 prosent av nordiske ledere i næringslivet mener servicen i bedriftene deres må...
Jollyroom flytter inn i et nytt servicesenter på 3000 kvm i Sävedalen, som skal effektivisere håndteringen av kundeservicesaker og forkorte...
Wish tar nå i bruk ny WhatsApp lansering, en chat-løsning der selskaper kan kommunisere med sine kunder via telefon. Tjenesten...
Det kan hende du har lagt merke til den siste tiden at vi har hatt en nylansering av varemerket Trustpilot...
SeeYou som blant annet jobber med mystery shopping, står bak kåringen av årets beste kundesenter. Vinnerne totalt ble Chess og...
Jysk går nå til det skrittet at de kutter ut fristene for når en vare kan returneres. Hvis kunden har...
Kundesenteret nærmer seg 10 prosent av den totale omsetningen til markedslederen innen blomstersalg i Norge. Mester Grønn, som selger blomster...
Visste at vi trengte hjelp på chat, sier kundeserviceansvarlig Niklas Johansen.
Blomsterkjeden toppet fjorårets prisregn.
Halvparten av nordiske bedrifter eksperimenterer med kunstig intelligens.
Bikeshop.no, som startet på gutterommet til Håkon Liland i 2006, har med årene blitt til Norges største sykkelbutikk. Selskapet selger...
En undersøkelse fra SAS Institute viser at en tredjedel av kunder ville droppet et selskap etter en dårlig handleopplevelse, i...
Elkjøp planlegger å gjenopprette kundesenteret i Norge for å øke kapasiteten. Dette skal komme av økt pågang fra kunder som...
De som selger skjønnhetsartikler på nett har vært av de heldige under coronakrisen og aktører som Blivakker, Skincity og Lyko...
Alle Eplehuset sine butikker er sertifiserte som Apple Premium Reseller, som betyr at butikkene er laget i samarbeid med Apple...
Lagerhotellet Lettbutikk, som hjelper nettbutikker med alt fra lagerplass og frakt til kundeservice, etablerer seg nå i Oslo med mål...
Med seks nye kundesentre bemannet av 500 personer, skal luksusmerke Gucci forhåpentligvis øke omsetningen på nett ytterligere, ifølge E24. Kundesentrene skal...
En ny undersøkelse fra Salesforce viser at 81 prosent av nordiske ledere i næringslivet mener servicen i bedriftene deres må...
Jollyroom flytter inn i et nytt servicesenter på 3000 kvm i Sävedalen, som skal effektivisere håndteringen av kundeservicesaker og forkorte...
Wish tar nå i bruk ny WhatsApp lansering, en chat-løsning der selskaper kan kommunisere med sine kunder via telefon. Tjenesten...
Det kan hende du har lagt merke til den siste tiden at vi har hatt en nylansering av varemerket Trustpilot...
SeeYou som blant annet jobber med mystery shopping, står bak kåringen av årets beste kundesenter. Vinnerne totalt ble Chess og...
Jysk går nå til det skrittet at de kutter ut fristene for når en vare kan returneres. Hvis kunden har...
Kundesenteret nærmer seg 10 prosent av den totale omsetningen til markedslederen innen blomstersalg i Norge. Mester Grønn, som selger blomster...