Klær og sko er den mest populære produktkategorien på nett
På en gjennomsnittsmåned handlet hver nordmann på nett for 2095 kroner i 2018. Dette er en økning på 1529 kroner...
Nyheter om:
På en gjennomsnittsmåned handlet hver nordmann på nett for 2095 kroner i 2018. Dette er en økning på 1529 kroner...
I fjor høst fikk Kenneth Melchior, som har hatt posten som Nordensjef, ansvar for flere land i Nord-Europa, i tillegg...
Da Silje Landevåg frem til 2009 gikk på gründerskole i Shanghai trente hun og de andre studentene mye på hotellrommet,...
Da Lindex-sjef Camilla Pedersen gikk inn i rollen som daglig leder i selskapet for omtrent ett år siden, var den svenske...
Det svenske nettmotekonseptet Bubbleroom.no er i sterk vekst, og selskapet lovte en økning på minst 35 prosent for helåret 2018....
I fjor lanserte motegiganten Zalando en egen skjønnhetskategori i sin nettbutikk, med salg av skjønnhetsprodukter fra over 250 ulike merker....
Selskapet BrightSwimwear.com har USA som sitt største marked, og ble startet i 2017 av den svenske gründeren Daniel Sjögren, som...
Forbrukere finner i økende grad inspirasjon til produkter som klesantrekk i sosiale medier, samt på TV eller i magasiner. Nå...
Skokonsernet Eurosko gruppen har frem til nå operert uten netthandel. Nå meddeler selskapet at de vil ta steget mot en...
Stjernespekket moteshow og fargerike push-up bher ser ikke ut til å være like interessant for forbrukerne lenger. I hvert fall...
Tidligere denne uken åpnet Zalando opp sitt nye hovedkontor for pressen i Europa, for å fortelle om sine siste nyheter...
I går skrev vi om den norske klesbransjens omsetningsfall, som sank med 2,9 prosent til 30,9 milliarder kroner i fjor. ...
Klesbransjen hadde i følge Virke et omsetningsfall på 2,9 prosent i fjor, og hovedorganisasjonen tror ikke de dramatiske tidene er...
Klesbransjen skal i følge Virke ha hatt et omsetningsfall i 2018 på 2,9 prosent til 30,9 milliarder kroner. Kjente kjeder...
Selskapet Kabooki, som står bak leketøysgiganten Lego sitt klesmerke Lego Wear, åpnet nylig pop-up butikk i London. Denne skulle dog...
Nellys eget merke NLY by Nelly, har siden 2004 blitt solgt og markedsført via selskapets nettbutikk Nelly.com. Nå skal det...
For å rette fokus på norsk mote og design inviterer betalingsgiganten Klarna nå til et moteevent på Sentralen i Oslo...
I forrige uke meddelte Levi´s at selskapet etter mange år skulle gjøre et nytt forsøk på børsen. I følge Internet...
Moteaktøren Wakakuu.no ble grunnlagt i 2011, og er en kombinert nett- og showroombutikk med salg av kjente merker i høy...
Kleskjeden Lindex presenterer i dag sitt resultat og salg for 2018, samt fjerde kvartal. Selskapets strategiske tiltak i løpet av...
På en gjennomsnittsmåned handlet hver nordmann på nett for 2095 kroner i 2018. Dette er en økning på 1529 kroner...
I fjor høst fikk Kenneth Melchior, som har hatt posten som Nordensjef, ansvar for flere land i Nord-Europa, i tillegg...
Da Silje Landevåg frem til 2009 gikk på gründerskole i Shanghai trente hun og de andre studentene mye på hotellrommet,...
Da Lindex-sjef Camilla Pedersen gikk inn i rollen som daglig leder i selskapet for omtrent ett år siden, var den svenske...
Det svenske nettmotekonseptet Bubbleroom.no er i sterk vekst, og selskapet lovte en økning på minst 35 prosent for helåret 2018....
I fjor lanserte motegiganten Zalando en egen skjønnhetskategori i sin nettbutikk, med salg av skjønnhetsprodukter fra over 250 ulike merker....
Selskapet BrightSwimwear.com har USA som sitt største marked, og ble startet i 2017 av den svenske gründeren Daniel Sjögren, som...
Forbrukere finner i økende grad inspirasjon til produkter som klesantrekk i sosiale medier, samt på TV eller i magasiner. Nå...
Skokonsernet Eurosko gruppen har frem til nå operert uten netthandel. Nå meddeler selskapet at de vil ta steget mot en...
Stjernespekket moteshow og fargerike push-up bher ser ikke ut til å være like interessant for forbrukerne lenger. I hvert fall...
Tidligere denne uken åpnet Zalando opp sitt nye hovedkontor for pressen i Europa, for å fortelle om sine siste nyheter...
I går skrev vi om den norske klesbransjens omsetningsfall, som sank med 2,9 prosent til 30,9 milliarder kroner i fjor. ...
Klesbransjen hadde i følge Virke et omsetningsfall på 2,9 prosent i fjor, og hovedorganisasjonen tror ikke de dramatiske tidene er...
Klesbransjen skal i følge Virke ha hatt et omsetningsfall i 2018 på 2,9 prosent til 30,9 milliarder kroner. Kjente kjeder...
Selskapet Kabooki, som står bak leketøysgiganten Lego sitt klesmerke Lego Wear, åpnet nylig pop-up butikk i London. Denne skulle dog...
Nellys eget merke NLY by Nelly, har siden 2004 blitt solgt og markedsført via selskapets nettbutikk Nelly.com. Nå skal det...
For å rette fokus på norsk mote og design inviterer betalingsgiganten Klarna nå til et moteevent på Sentralen i Oslo...
I forrige uke meddelte Levi´s at selskapet etter mange år skulle gjøre et nytt forsøk på børsen. I følge Internet...
Moteaktøren Wakakuu.no ble grunnlagt i 2011, og er en kombinert nett- og showroombutikk med salg av kjente merker i høy...
Kleskjeden Lindex presenterer i dag sitt resultat og salg for 2018, samt fjerde kvartal. Selskapets strategiske tiltak i løpet av...