Nyheter om:

Kanalstrategi

Adblock rammer netthandel hardt

Bruken av adblock-teknologi øker fort, nå også på mobiler etter at Apple i forrige uke åpnet opp for å blokkere...

Ble overrasket av nytt kundemønster

I utgangspunktet er det nå en selvfølge å ha nettbutikk, men av de store jernvarehandel/dingsvarekjedene er det bare Clas Ohlson...

3 utfordringer med omnikanal

3 utfordringer med omnikanal

I ganske lang tid har det vært snakket om omnikanal. Det finnes mange definisjoner, men man kan beskrive omnikanal som...

Høy trafikk, men ingen netthandel

I kampen om kundene er appene og nettsidene blitt et av virkemidlene til de store matkjedene. Trafikken er ganske imponerende viser...

Forventer økt bruk av e-post

Mange eksperter har spådd e-postens død, men mye tyder på at dommedag fortsatt er et stykke unna, til glede for...

Legger ned 32 butikker i Norge

Interiørkjeden Åhléns avvikler sin satsingen i Norge. Åhléns som ble grunnlagt i 1899, etablerte seg i Norge i 1998 og har per...

- Dette må anses som tilfredsstillende

I 2014 solgte Varner-Gruppen klær for 10,4 milliarder kroner. Det betyr en omsetningsvekst fra 2013 til 2014 på én prosent. Selskapet som...

3000 beacons på plass i Norge

Totalt i verden finnes det nå 700 000 nettvarder, hvorav 3000 av dem altså er i Norge, skriver Dagens Næringsliv....

- Verre skal det bli

Kundeservice og opplæring av ansatte i butikk har de siste årene tilsynelatende vært et nedprioritert område i elektronikkbransjen i kampen mot prisaggressive...

Norske kjeder taper omnikanal-kampen

Resarchbyrået Yougov har på vegne av Avensia analysert 30 store kjeder i Skandinavia for hvor gode de er på omnikanal. I undersøkelsen...

Ingen flere artikler å vise

Adblock rammer netthandel hardt

Bruken av adblock-teknologi øker fort, nå også på mobiler etter at Apple i forrige uke åpnet opp for å blokkere...

Ble overrasket av nytt kundemønster

I utgangspunktet er det nå en selvfølge å ha nettbutikk, men av de store jernvarehandel/dingsvarekjedene er det bare Clas Ohlson...

3 utfordringer med omnikanal

3 utfordringer med omnikanal

I ganske lang tid har det vært snakket om omnikanal. Det finnes mange definisjoner, men man kan beskrive omnikanal som...

Høy trafikk, men ingen netthandel

I kampen om kundene er appene og nettsidene blitt et av virkemidlene til de store matkjedene. Trafikken er ganske imponerende viser...

Forventer økt bruk av e-post

Mange eksperter har spådd e-postens død, men mye tyder på at dommedag fortsatt er et stykke unna, til glede for...

Legger ned 32 butikker i Norge

Interiørkjeden Åhléns avvikler sin satsingen i Norge. Åhléns som ble grunnlagt i 1899, etablerte seg i Norge i 1998 og har per...

- Dette må anses som tilfredsstillende

I 2014 solgte Varner-Gruppen klær for 10,4 milliarder kroner. Det betyr en omsetningsvekst fra 2013 til 2014 på én prosent. Selskapet som...

3000 beacons på plass i Norge

Totalt i verden finnes det nå 700 000 nettvarder, hvorav 3000 av dem altså er i Norge, skriver Dagens Næringsliv....

- Verre skal det bli

Kundeservice og opplæring av ansatte i butikk har de siste årene tilsynelatende vært et nedprioritert område i elektronikkbransjen i kampen mot prisaggressive...

Norske kjeder taper omnikanal-kampen

Resarchbyrået Yougov har på vegne av Avensia analysert 30 store kjeder i Skandinavia for hvor gode de er på omnikanal. I undersøkelsen...

Ingen flere artikler å vise