Knallkvartal for Lyko – solgte for 894 millioner kroner
Vi fortsetter å investere i vår organisasjon, sier Lyko-gründeren.
Nyheter om:
Vi fortsetter å investere i vår organisasjon, sier Lyko-gründeren.
Skifter fokus fra bærekraft til kommunikasjon.
Halvparten av nordiske e-handlere eksperimenterer med KI – og hos 2 av 10 er dette høyeste prioritet.
Ser gode forutsetninger for å ta markedsandeler i Norden.
Skaffer seg de resterende 60 prosentene av skjønnhetsmerket.
"Det raskest voksende skjønnhetsmerket i Norge".
Hvordan unngår AI kategoriseringen? Den tar jo inn ekstern data. Hvis det for eksempel skulle bli en trend rundt avatarsminke,...
Nettbutikkens nye guide i skjønnhetsjungelen.
Når Lyko skal styrke tilstedeværelsen sin i de nordiske markedene utenfor hjemlandet er det Norge som står først på trappene....
Fortsatt sterk tilvekst og forbedret lønnsomhet i Norden. Det melder den svenske sminkeaktøren Lyko torsdag morgen når selskapet presenterer sine...
Allerede i fjor sommer kunne den svenske sminkegiganten bekrefte at det norske markedet var svært lønnsomt og utgjorde nærmest en...
Da Blivakker-utfordreren Lyko åpnet sin nye flaggskipbutikk i Oslo på lørdag, var det lange kø i Karl Johan. Det skapte...
Blivakker-konkurrenten fra Sverige fortsetter å vokse i Norge - et marked som nå står for nesten en fjerdedel av selskapets...
Det svenske netthandelsselskapet Lyko styrker sin posisjon i Norge ytterlige og åpner flagship store i Karl Johan i Oslo. Butikken...
For noen uker tilbake gikk den svenske sminkekjeden Make Up Store konkurs, men nå får merkevaren nytt liv. I dag...
Den svenske utfordreren Lyko økte salget med 164 millioner svenske kroner under fjerde kvartal, hvilket er en økning på rundt...
Den svenske omni-suksessen Lyko slipper for første gang konkrete tall for Norge, i forbindelse med rapportering av årets tredje kvartal....
Det svenske sminkeselskapet Lyko har gjort milliardsuksess innen hår- og hudpleie med sin omnikanal-strategi. I dag har selskapet virksomhet i...
De som selger skjønnhetsartikler på nett har vært av de heldige under coronakrisen og aktører som Blivakker, Skincity og Lyko...
Det svenske netthandelsselskapet Lyko rapporterer i dag tall for årets første kvartal, det vil si fra januar til mars. Til...
Vi fortsetter å investere i vår organisasjon, sier Lyko-gründeren.
Skifter fokus fra bærekraft til kommunikasjon.
Halvparten av nordiske e-handlere eksperimenterer med KI – og hos 2 av 10 er dette høyeste prioritet.
Ser gode forutsetninger for å ta markedsandeler i Norden.
Skaffer seg de resterende 60 prosentene av skjønnhetsmerket.
"Det raskest voksende skjønnhetsmerket i Norge".
Hvordan unngår AI kategoriseringen? Den tar jo inn ekstern data. Hvis det for eksempel skulle bli en trend rundt avatarsminke,...
Nettbutikkens nye guide i skjønnhetsjungelen.
Når Lyko skal styrke tilstedeværelsen sin i de nordiske markedene utenfor hjemlandet er det Norge som står først på trappene....
Fortsatt sterk tilvekst og forbedret lønnsomhet i Norden. Det melder den svenske sminkeaktøren Lyko torsdag morgen når selskapet presenterer sine...
Allerede i fjor sommer kunne den svenske sminkegiganten bekrefte at det norske markedet var svært lønnsomt og utgjorde nærmest en...
Da Blivakker-utfordreren Lyko åpnet sin nye flaggskipbutikk i Oslo på lørdag, var det lange kø i Karl Johan. Det skapte...
Blivakker-konkurrenten fra Sverige fortsetter å vokse i Norge - et marked som nå står for nesten en fjerdedel av selskapets...
Det svenske netthandelsselskapet Lyko styrker sin posisjon i Norge ytterlige og åpner flagship store i Karl Johan i Oslo. Butikken...
For noen uker tilbake gikk den svenske sminkekjeden Make Up Store konkurs, men nå får merkevaren nytt liv. I dag...
Den svenske utfordreren Lyko økte salget med 164 millioner svenske kroner under fjerde kvartal, hvilket er en økning på rundt...
Den svenske omni-suksessen Lyko slipper for første gang konkrete tall for Norge, i forbindelse med rapportering av årets tredje kvartal....
Det svenske sminkeselskapet Lyko har gjort milliardsuksess innen hår- og hudpleie med sin omnikanal-strategi. I dag har selskapet virksomhet i...
De som selger skjønnhetsartikler på nett har vært av de heldige under coronakrisen og aktører som Blivakker, Skincity og Lyko...
Det svenske netthandelsselskapet Lyko rapporterer i dag tall for årets første kvartal, det vil si fra januar til mars. Til...